niedziela, 11 czerwca 2017

CELE NA 2017 ROK

By odpowiednio dążyć do spełnienia marzeń, musimy stawiać sobie wyzwania w innym przypadku 'prześpimy' swoje marzenia. Cele na każdy rok nie muszą być 'osiągalne' mimo, że jak wiele osób podkreśla WSZYSTKO JEST MOŻLIWE bywają momenty, że w siebie nie wierzymy ale to nic- rozpisz swoje marzenia i dąż by w danym roku spełniła się ich jak największa ilość te które się nie uda zrealizować dopiszesz do celów w 2018! i tak aż do skutku, jednak póki co nie możesz mówić sobie- Eeee nie ten rok to nastepny, staraj się poczuć że ten rok jest ostatnim na możliwość realizacji tych marzeń.




Moje cele na 2017!

1. Dobrze płatna praca

Nie ukrywajmy nikt nie lubi momentu gdy brakuje mu na coś pieniędzy gdy jest skazany na kogoś- każdy chciałby być nie zależny! Mieć własne pieniądze o których przeznaczeniu sam zadecyduje!

2. Nauczyć się pływać

Wszyscy prawie to potrafią.. Niestety nie ja, mam za miesiąc 18naste urodziny a dalej czuje się jak kot w wodzie. Pływanie nie jest mi potrzebne do tego żeby pokazać komuś że umiem- nie zależy mi na opinii innych na mój temat- bardziej chodzi o własne bezpieczeństwo, nigdy nic nie wiadomo.

3. Sterylizacja mojego królika

Tu apel do właścicieli uszaków! U królików zabieg sterylizacji/kastracji jest bardzo ważny gdyż w innym przypadku mogą zachorować na poważną chorobę- np. choroba układu rodnego.

4. Szkoła

Nieee nie chodzi o oceny! Chodzi o to żeby w ogóle się do niej zapisać. Mam już papiery zanoszę w lipcu i od września zaczynam.

5. Holandia oraz Polskie Góry i Anglia

Rozpisałam z chłopakiem kraje jakie chcemy zwiedzic od 2017 do 2026 w tym roku padło na Holandie oraz ferie w górach i któryś tydzień u mojej cioci w Anglii.

6. Tatuaż

Wygrałam konkurs więc ten plan będzie zrealizowany szybciej niż myślałam. Bardzo się cieszę, bardzo mi się podobają tatuaże.

7. Kurs angielskiego

Ostatnio dzwonił do mnie jakiś mężczyzna proponujący mi kurs sprawdzający język angielski- fajna sprawa, a dodatkowo zapiszę się z chłopakiem na kurs angielskiego by go bardziej doszkolić.

8. Zdrowo się odżywiać

Mam anemie, niedowage, prawdopodobnie początki anoreksji (dla niewiedzących- nie, anoreksja nie oznacza widocznych wszystkich żeberek, jest to choroba psychiczna- czujesz i widzisz się grubą chociaż nią nie jesteś- ale nie chodzi o większość typowych nastolatek krzyczących jakie są puszyste! chodzi o osoby które już sobie z tym nie radzą- jeśli tak masz, koniecznie powiedz o tym rodzicom oraz lekarzowi), zaniki pamięci i wiele innych problemów na jakiś chamicznych eliksirach długo nie można być więc czas zacząć o siebie dbać!

9. Przefarbować włosy na blond z pasemkami

Boże, jak długo o tym marze- o blond włosach, jednak dziś obejrzałam teledysk Britney Spears (poniżej filmik) i doszłam do wniosku, że można bardziej poeksperymantować.


10. Założyć kanał na YouTube

Mam w sumie dwa ale dodaje tam filmiki bardziej dla rodziny/znajomych jakieś zmiksowane przeze mnie składanki muzyczne, moje koty, mój filmik klasowy z gimnazjum itp

Narazie to tyle podejrzewam, że z dniami marzeń będzie przybywać ja będę je dopisywać i dążyć by się spełniły- taka moja rola we własnym życiu- każdy ją ma w swoim jednak nie wszyscy ją realizują.


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe plany, trzymam kciuki i życzę Ci zdrowia i mądrej diety :)

    OdpowiedzUsuń